Raktár kezelő Program Pro Alap verzió

Termék leírása

A Készletkezelő program áttekintése

Egy önállóan működő Windows alapú készletkezelő programról van szó, mely sok cégnek elegendő a készlet kezelésére.
Rengeteg funkciót tartalmaz, többek között: bevételezést, leltárat, szállítólevelet, számlázást, több, mint 100 kimutatást, jelentést, hálózatos működést.

Ez nem csupán egy “sima” és átlagos Raktárkezelő program, hanem az Ügyviteli rendszer alapja. Ez azért jó, mert utólag is bármikor bővíteni lehet a modulokat, lehetőségeket, anélkül, hogy újra kellene telepíteni a programot.

Felhőből is működik a Készletkezelő program

Programunk teljes mértékben támogatja a Home Office (otthonról használható) használatot!

Választás szerint saját gépen is lehet az adatbázis, de felhőből is elérhető (távoli internetes szerverről).
Ha azt az opciót választja, hogy a Raktárkezelő program adatbázisa ne a saját egyik saját számítógépére legyen feltelepítve, felhős adatbázis szolgáltatást ist tudunk nyújtani.
Ideális home office munkára, hiszen a munkatársak otthonról is ugyanúgy tudnak dolgozni a készletkezelő programban és a többi modulban is.

Garancia

30 napos pénz visszafizetési garanciával vásárolhatja meg a raktárkezelő programot.
Ez azt jelenti, hogy indoklás nélkül vissza utaljuk a pénzt, ha a készletkezelő program telepítésétől kezdve maximum 30 napon belül jelzi nekünk, hogy mégsem szeretné.
Természetesen örülünk, ha ebben az esetben elmondja, hogy mi volt a gond a készletnyilvántartó programmal, hiszen folyamatosan fejlesztjük és sokat számít a felhasználók véleménye.

Egyedi szoftver módosítások is megoldhatók

Kérésre egyedi szoftver módosításokat is lehet kérni a készletkezelő programhoz, kedvező áron. Az egyedi szoftver fejlesztés részleteiről itt olvashat: Egyedi szoftver kiegészítés a Készletkezelő programhoz.

A Készletkezelő program tudása:

Modulok

  • Termék  törzs karbantartás
    A Termék törzs az egyik alapja a készletkezelő programnak. Egy terméket egyszer kell rögzíteni, a tulajdonságaival együtt, majd a mozgásokban (pl. Bevéltelezés, Leltár, Szállítólevél) csak ki kell választani őket. Táblázatos és névjegykártyás nézőpontja is van.
    Az alábbiakban nem részletezzük az “alap” dolgokat, melyeket minden átlagos készletkezelő program tud, csak az érdekes, hasznos megoldásokat:

    • Termék történet
      A készletnyilvántartó program minden terméknek rögzíti a történetét, időrendi sorrendben, így bármikor meg lehet tekinteni, hogy az adott termékkel ki, mikor és mit csinált.
      Még az is rögzítésre kerül, ha például egy felhasználó átnevezett egy terméket, vagy átírta az eladási árát.
    • Csoportos termék műveletek
      Több terméket egyszerre ki lehet jelölni (Ctrl, Shift, egérkattintással) és egyszerre ki lehet őket törölni, vagy meg lehet változtatni bizonyos tulajdonságait, például át lehet állítani a termék csoportot, vagy a termék típust.
    • Árképzés
      Alapértelmezésben a készletkezelő program 3 féle árképzést használ (melyeket tovább lehet  bővíteni) : végfelhasználói, kisker és nagyker árat kezel (ezeket át lehet nevezni).
      A termékeket csoportosan át lehet árazni többféleképpen például : százalékos arányban (pl.15%-al),  a beszerzési nettó bizonyos százalékával, de akár saját képlet alapján is például : eladasi1=(beszerzesi_netto*1.25)+1200
    • Korlátlan vonalkód
      Más készletnyilvántartó programokban egy termékhez egy vonalkód tartozik. Nálunk egy termékhez korlátlan vonalkódot lehet rögzíteni.
      Miért lehet erre szükség? Tegyük fel, hogy ugyanazt a terméket időnként Németországból, időnként Törökországból vételezi be.
      Ebben az esetben természetesen más a vonalkódja a termékeknek, de a termék ettől függetlenül ugyanaz. De az Ön szempontjából az fontos, hogy ha vonalkódolvasóval beolvassa az adott vonalkódot, megtalálja a készletnyilvántartó program.A készletnyilvántartó programot be lehet úgy állítani, hogy automatikusan generáljon vonalkódot egy újonnan rögzített terméknek.
    • Termék kosár
      Névvel ellátott termék “kosarakat” lehet létrehozni, melyekre később hivatkozni lehet különböző modulokban, mint például a bevételezésben, vagy a Szerviz szoftverben.
    • Termék címke és etikett nyomtatás
      Jelenleg 6 különböző etikettre lehet címkéket nyomtatni a készletkezelő programban, de akinek teljesen egyedi kell, ajánljuk a Termék nyomtatás saját tervezésű etikettre modult.
    • Termék importálás Excelből
      Ha más készletkezelő programról tér át, be tudja importálni Excelből az adatokat a programunkba.
      Ha nagyon eltérő az adatstruktúra, megoldható, hogy mi importáljuk be az adatokat.
    • Beszállító cikkszámának a kezelése
      Minden termékhez felrögzíthetjük különböző beszállítóinak a cikkszámait.
    • Kiegészítésképpen a készletnyilvántartó program termék karbantartása kiegészíthető Felhasználók által létrehozott egyedi mezők modullal, ezzel olyan termék adatokat is létrehozhatunk, mely alapértelmezetten nem található meg a készletnyilvántartó programban.
  • Ügyfél törzs karbantartás
    Ez a modul a másik alap pillére a készletnyilvántartó programnak. Háromféle ügyfelet rögzíthetünk : beszállítókat, vevőket és érdeklődőket. Be lehet állítani, hogy egy ügyfél egyszerre beszállító és vevő is legyen.
    Táblázatos és névjegykártyás nézőpontja is van.

    • Minden ügyfélnél ki lehet választani, hogy végfelhasználói, kisker, vagy nagyker kategóriába tartozzon.
      Ez arra szolgál, hogy a készletkezelő program összepárosítsa a termék megfelelő eladási árait az ügyféllel. Például, ha az ügyfél “kisker” kategóriába tartozik, akkor szállítólevél, számla készítésekor a kisker árakon kapja meg a termékeket.Az Egyedi árak a termékekre Vevőnként modul még rugalmasabb a fenti megoldásnál, de nem tartozik bele az alap készletkezelő programba, külön kell megvásárolni, vagy bérelni!
    • A címen kívül szállítási címet is lehet rögzíteni a készletnyilvántartó programban : ez bizonyos szállítólevél formátumokon jelenik meg, hogy a szállító tudja, hova vigye az árut.
    • A készletkezelő program megmutatja ügyfelenként az eddigi nettó forgalmat, az utolsó vásárlás óta eltelt napok számát, a hitelkeretét. Ezen kívül ügyfelenként be lehet állítani a neki készült szállítólevél példányszámát (ami akár 0 is lehet, ilyenkor nem nyomtatja ki a szállítólevelet)
    • Az Ügyfél Információs ablak rengeteg információt árul el a kijelölt ügyfélről az alap adatokon kívül :  vásárlásainak a darabszáma, a vásárolt nettó és bruttó összesítése (összesen és az utolsó 30 nap),  ki nem számlázott szállítólevelek, nyitott ügyfél megrendelések, illetve az összes szállítólevelek.
    • Kontakt személyeket lehet felvinni az Ügyfelekhez, korlátlan számban.
    • Ügyfél státusz – Lehetőség van különböző státuszok (címkék) létrehozására a programban melyeket cégekhez rendelhetünk hozzá. Ilyen státusz lehet például “Nem fizet időben”, vagy akár a “A feketekávét cukor nélkül szereti”. A cégeket le lehet szűrni státuszra (pl. csak a “Teherautós” cégeket szeretnék látni)
    • Ügyfél importálás Excelből
      Ha más készletnyilvántartó programról tér át, be tudja importálni Excelből az adatokat a programunkba.
      Ha nagyon eltérő az ügyfelek adatstruktúrája, megoldható, hogy mi importáljuk be az adatokat.
    • Kiegészítésképpen a készletkezelő program Ügyfél törzs karbantartása kiegészíthető Felhasználók által létrehozott egyedi mezők modullal, ezzel olyan cég adatokat is létrehozhatunk, mely alapértelmezetten nem található meg a programban.

 

  • Bevételezés
    A Bevételezés megnöveli a termékek raktárkészletét – ezt mindenki tudja. De mit tud még az alap dolgokon kívül a készletkezelő program? Lássuk csak:

    • Már a tétel hozzáadás pillanatában rögzíthetjük az új eladási árakat (végfelhasználói, kisker és nettó árakat). Miért?
      A készletnyilvántartó program megjeleníti az adott termék az utolsó beszerzési árát … és ha a jelenlegi beszerzési ár nagyobb, mint az előző, általában az eladási árakat is módosítani kell.
      Ebben segít az is, hogy a program felajánlja (diszkréten persze :-) ), hogy szerinte mennyire kellene módosítani az eladási árat. Honnan tudja? A beállításokban meg lehet határozni, hogy hány százalékot számoljon rá a bevételezési árra. Persze ezt az ajánlást nem kötelező elfogadni.
    • El lehet menteni a bevételezés tételeit és később vissza lehet tölteni. Akár többször is visszatölthetjük, így ha ugyanazokat rendeljük ugyanattól a beszállítótól, rengeteg időt takarít meg nekünk.
    • Etikettet lehet nyomtatni a bevételezés tételeiből.  A Készletkezelő program többféle etikettet felajánl, de lehetőség van saját tervezésű etikettre is nyomtatni.
    • Jelenleg 10 féle bevételezés nyomtatvány közül lehet választani, de ha ez nem felel meg, saját Word alapú nyomtatványt lehet készíteni, melyet a készletkezelő program mester sablonként használ és legenerál egy új Word állományt, melybe behelyettesít mindent (fejléc és tétel adatokat).
    • Be lehet emelni egy “Termék kosár” tételeit a bevételezés soraiba
    • Fel van készítve vonalkód alapú keresésre, de bármire rá lehet keresni, szűrni.
    • Rögzíteni lehet bevételezési devizát, árfolyamot, bizonylat számot és munkaszámot.
    • Be lehet emelni egy beszállítói megrendelés tételeit. Hogy ezt a funkciót használjuk meg kell vásároljuk, vagy béreljük a Megrendelés Beszállítótól a raktár programban modult.
  • Szállítólevél
    A szállítólevél, mint ahogy a neve is mutatja, “elszállítja” a terméket a készletkezelő program raktárából, tehát lecsökkenti a mennyiséget.

    • Néhány funkció:

      • Menet közben – ha nem az alapértelmezetten kijelölt szállítólevél nyomatvánnyal akarja kinyomtatni a szállítólevelet – átválthat másik nyomtatványra. Hasznos lehet pl. ha az ügyfél kitalálja az utolsó pillanatban, hogy angol nyelvű szállítólevél kell neki.
      • Egy kattintással meg lehet jeleníteni az Ügyfél információs ablakot, mely szinte mindent megmutat az ügyfélről, a vásárlásai össz. nettó és bruttó értékeitől kezdve a ki nem számlázott szállítólevelekig.
      • Megjeleníti az ügyfél egyedi, saját árait (ha van neki).
      • Meg lehet jeleníteni a kiválasztott termék teljes történetét.
      • Be lehet emelni korábbi szállítólevelet a készletkezelő programba. Akkor jöhet jól, ha az ügyfél ugyanazokat a termékeket szeretné elvinni, mint legutóbb, így nem kell egyenként újra felrögzíteni.
      • Be lehet emelni az ügyfél rendelését a szállítólevélbe. Így ha az ügyfél korábban leadta a megrendelését, időt takaríthatunk meg.
      • Szintén be lehet emelni egy szerviz munkalap tételeit.
      • A készletkezelő program lehetővé teszi, hogy el lehessen menteni a szállítólevél tételeit és később vissza lehet tölteni. Segítség lehet például, ha egy sok tételes szállítólevelet valamiért abba kell hagyjunk és később szeretnénk folytatni.
      • Etikettet lehet nyomtatni
      • Nemcsak termékeket, hanem szolgáltatásokat is be lehet tenni a kosárba
      • A végösszeget forintban is, euróban is kiszámolja, és kiszámolja a visszajáró összeget
      • Kedvezményt lehet adni a végösszegből
      • A készletkezelő programban azonnal számlát lehet készíteni a szállítólevélből, egy kattintással. Ilyenkor automatikusan beemeli a tételeket, de módosítani lehet, véglegesítés előtt.
    • Talán a szállítólevelet lehet a legrugalmasabban testre szabni – ha már lehet ilyet mondani, hiszen a teljes készletnyilvántartó program rugalmasságra épül.
      Testre lehet szabni például:

      • A termék kereső táblázat helyét : lehet a kosár táblázat felett, a kosár táblázat mellett, illetve külön ablakban is megnyitható. Értelemszerűen az adott monitor mérete és felbontása döntő lehet a választásban. Ha kis monitoron használják a készletkezelő programot, akkor az első lehetőség nem túl kényelmes.
      • A szállítólevél példányszámát ügyfelenként is (de menetközben felül lehet bírálni).
      • Rugalmasan fejlécet és láblécet lehet kiválasztani a meglévőkből, de akár helyben is át lehet gépelni.
      • A fentieken kívül 24 további beállítást tartalmaz a készletnyilvántartó program a szállítólevél modul viselkedésével kapcsolatban (ezekkel nem szeretnénk most untatni, mert így is sok információt tartalmaz az oldalunk)
  • Belső szállítólevél
    A belső szállítólevél – mint ahogy a neve is sugallja – a saját felhasználású termékeket vonja le a raktárról. Nagyon hasonlít a szállítólevél készítéshez, csak itt nem kell kiválasztani az ügyfelet.
  • Visszavételezés
    A visszavételezés megnöveli a raktárkészletet a készletkezelő programban. Használható úgy is, mint a szállítólevél modult, hogy az ügyfél kiválasztása után felvisszük a visszavételezendő tételeket, de sokkal egyszerűbb, ha egyszerűen a “Szállítólevél betöltés” gombra kattintva kiválasztjuk azt a szállítólevelet, melyet vissza szeretnénk vételezni.
    Ilyenkor a készletnyilvántartó program betölti a szállítólevél sorait és csak annyi dolgunk van, hogy kitöröljük az esetleges felesleges sorokat és átírjuk a mennyiségeket a visszahozottra. Ha például 10 tételt vitt el az ügyfél eredetileg és 2-t visszahozott, akkor átírjuk a 10-et 2-re.
  • Leltár
  • Számlázás & Számla böngészés – visszamenőleg is meg lehet tekinteni a számlákat. A Számla modul automatikusan átveszi az adatokat a szállítólevélből, de szabad szövegű számlát is ki lehet állítani – tartalmazza a Nav Online számla kapcsolatot is
  • Proforma számla készítése – havi 10 darabszámig. Ha korlátlan számban szeretne proformát készíteni, akkor ahhoz meg kell vásárolni a Proforma számla modult
  • Előleg számla és Végszámla készítése – havi 10 darabszámig. Ha korlátlan számban szeretne előleg- és végszámlát készíteni, akkor ahhoz meg kell vásárolni az Előleg számla és Végszámla modult
  • Böngészések

Testreszabhatóság és rugalmasság

A Készletkezelő program az ügyfeleink szerint a legjobban testreszabható program.

Nyomtatványok

Készletkezelő programunkban nem egyféle nyomtatvány van típusonként, mint a legtöbb raktárkezelő programban, hanem nagyon sok.
Néhány példa: jelenleg 33 szállítólevél formátumot, 37 számla formátumot és 10 bevételezés formátumot tartalmaz a készletnyilvántartó program.

Eddig szinten minden ügyfelünk ki tudta választani a neki megfelelőt. Lehet, hogy Önnek egyik sem felel meg? ;-) Semmi gond : kedvezményes áron egyedi nyomtatvány formátumot készítünk.

Fejlécek és Láblécek

Korlátlan számú fejlécet és láblécet hozhat létre szállítólevélhez, számlához stb. A Készletkezelő program alapértelmezetten betölti a legelsőt, de természetesen bármelyik fejlécet / láblécet ki lehet választani, sőt, át is lehet szerkeszteni menet közben a szöveget!

Rengeteg jelentés

Jelenleg 119 jelentés van a készletkezelő programban, melyet folyamatosan bővítünk. És ezek többsége nem “sima” jelentés, hanem paraméterezhető.
Ráadásul a jelentések eredményeit:

  • Tovább lehet szűrni
  • Rendezni, csoportosítani lehet
  • Ki lehet nyomtatni
  • És Excelbe lehet exportálni

Excel export

Bármelyik táblázatunkból (pl.Termékek, Vevők, jelentések stb). ki lehet exportálni az adatokat Excelbe egyetlen kattintással, színesen, formázottan!
A készletnyilvántartó program Excel exportja intelligensen figyelembe veszi a táblázat adatait: ha például leszűröm a termékeket, hogy csak a szájkosár csoportba tartozó termékeket akarom látni és lerendezem ár szerint csökkenő sorrendben és azon belül terméknév szerint növekvő sorrendben, akkor az Excel tábla pontosan ezeket az adatokat tartalmazza majd, pontosan ilyen sorrendben, pont olyan színnel!

Általános Beállítások

Rengeteg beállítás (jelenleg 525 darab) biztosítja azt, hogy a készletkezelő programot használó cég a saját szája íze szerint használja, függetlenül, hogy kötöttárú nagykeről, egy kis sport üzletről, vagy egy hatalmas bérraktárról van szó.

Néhány példa a sok közül, beállítható:

  • a készletkezelő program nettó, vagy bruttó alap árképzést használjon
  • bevételezéskor, vagy szállítólevél készítésnél mi legyen az alapértelmezett keresés (pl. vonalkód, vagy termék név)
  • a szállítólevél véglegesítéskor ajánljon-e fel újabb szállítólevelet, vagy sem (nagyon hasznos pl. olyan üzleteknél, ahol folyamatosan sorban állnak a vevők, hogy fizessenek)
  • a szállítólevél keresési táblázata külön ablakban jelenjen meg (ahol kis monitor van, ott célszerű), vagy osztott ablakban egymás alatt, vagy osztott ablakban egymás mellett

Összefoglalva: a raktárkezelő program teljes mértékben testre szabható de amiatt, hogy ilyen sok beállítás van, segíteni szoktunk új ügyfeleinknek, hogy a készletnyilvántartó program telepítésekor testreszabjuk a programot, úgy, hogy a legjobban ki tudja szolgálni Önt.

Felhasználónként beállítható:

  • A teljes menü struktúra :
    • Fel lehet cserélni a menüpontok sorrendjét
    • Át lehet nevezni menüpontokat
    • El lehet rejteni felesleges menüpontokat
    • Főmenüpontot át lehet húzni almenübe, illetve fordítva: egy almenüpontot át lehet helyezni főmenübe, hogy egy kattintással elérhető legyen!
  • Minden egyes ablak pozíciója, szélessége és magassága
  • Az adatrácsok (a táblázatok, melyben az adatok megjelennek) oszlopai:
    • Az oszlopokat (pl. saját cikkszám) el lehet rejteni, vagy meg lehet jeleníteni
    • Fel lehet cserélni az oszlopok sorrendjét
    • A fenti módosításokat egyszer kell elmenteni, és a készletkezelő program emlékezni fog rá
  • A program kinézete (skin). Jelenleg 30 különböző kinézetből lehet választani a készletkezelő programban, de ezeket folyamatosan bővítjük.
    Megtalálhatja a visszafogott kinézeteket is, például “kék”,”fekete”,”karamell”, de akár látványosabb kinézetek közül is választhat, például “tavasz”, “nyár”,”karácsonyi kék”, vagy akár a szívecskés “Valentin napja” és a koponyás “Halloween”.Miért jó ez? Minden felhasználó megtalálja a hangulatának megfelelő színvilágot. Nagyon sok ügyfelünk tél végén beállítja a “tavasz” kinézetet, hogy jobb hangulata legyen a zordon télben.
    Minden apróság számít. Milyen programmal dolgozik napi 8 órát folyamatosan?
    Egy szó szerint szürke programmal, vagy a hangulatához illeszkedő, modern kinézetű programmal?
  • Bizonyos adatrácsok kinézete:
    • Páros sorok háttérszíne
    • Páratlan sorok háttérszíne
    • Betű szín
    • Betű méret
    • Betű típus (pl. Arial)

Képek, videók:

 

Ügyviteli rendszer: bejelentkezési ablak
Ügyviteli rendszer: bejelentkezési ablak

 

 

 

Olyan Ügyviteli programot szeretne, melyben alig változik valami, vagy pedig olyat, melyet napi szinten jobbítanak, frissítenek??

Kattintson ide, hogy lássa, milyen irdatlan ütemben fejlesztjük az Ügyviteli programunkat! Például 2023 Február: 33 fejlesztés!!

További ajánlott termékek