Az automatizálásás modul a következő részekből áll:
Automatizálás Menedzser
Automatizálásokat hozhatunk létre, melyek a következők lehetnek:
– Számla levelek – számla készítés után
– Számla levelek – program induláskor
– Proforma Számla levelek – proforma számla készítés után
– Proforma Számla levelek – program induláskor
Korlátlan számú automatizálás sort lehet létrehozni és mindegyik automatizálásnál:
-meg lehet határozni a feltételeket (hogy milyen feltételeknek kell teljesülni, hogy az emailt elküldje a program)
-meg lehet adni egy sablon emailt, melyet a program megszemélyesít és behelyettesíti az adott adatmezőket (pl. számla szám, ügyfél név)
-meg lehet határozni a küldő email címét
-ki és be lehet kapcsolni az automatizálást
A program minden Számla készítés, illetve Proforma Számla készítés után megnézi, hogy az adott számla megfelel-e az Automatizálás Menedzserben létrehozott bármelyik sornak. Ha igen, elküldi az emailt (pl. egy “köszönjük, hogy nálunk vásárolt” emailt).
A program induláskor megnézi, hogy a felvitt számlák, illetve proforma számlák között vannak olyanok, melyek megfelelnek az Automatizálás Menedzserben létrehozott bármelyik sornak. Ha igen, elküldi az emaileket (pl. egy “lejárt a fizetési határidő” emailt).
Olyan Ügyviteli programot szeretne, melyben alig változik valami, vagy pedig olyat, melyet napi szinten jobbítanak, frissítenek??
E-mail cím: iroda@egyediszoftverek.hu
Telefon: +36 70 379 89 78
2509. Esztergom-Kertváros, Retek utca 1.
Nyitvatartás:
Hétfő-Csütörtök: 08:00-17:00
Péntek: 08:00-14:00
Copyright © 2025 | Készítette: Üzleti weboldalak, webáruházak