Teljes CRM ügyfél kapcsolati modul a programban

Cikkszám: 1676 Kategóriák: , ,
Quantity
Cikkszám: 1676 Kategóriák: , ,
Quantity
Quantity

Termék leírása

(ha angol nyelvű verzióra lenne szüksége, akkor vegye fel a kapcsolatot irodánkkal)
A leírást megtekinthető a CRM szoftver leírása linkre kattintva: CRM szoftver leírása.

A Crm program egy speciális Ügyfél kapcsolati szoftver, mely segítségével nyomonkövethetjük az eseményeket az ügyfeleinkkel kapcsolatban. Bármilyen egyéb szoftverünk hozzá kapcsolható, például Projekt kezelő rendszer, Számlázó, Webes hírlevél küldés stb.

A programot folyamatosan fejlesztjük – az általános, gyakorlatias igényeket, kéréseket fokozatosan beépítjük a programba.

A Crm program a bejelentkezési képernyővel indul.

Itt kell beírni a felhasználó nevet és a hozzá tartozó jelszót (mindkettő kis betű, nagy betű érzékeny).
Csak akkor lehet a rendszerbe belépni, ha a felhasználó/jelszó páros helyes.

Amennyiben jól adtuk meg a fenti adatokat, a Crm program betöltődik. A program már itt figyelembe veszi a programhoz beállított kinézetet.

A felhasználóknak van egy bejelentkezési nevük – ezt használják bejelentkezéskor – és van egy normál nevük, ezt naplózza a szoftver.
Ennek az az oka, hogy például egy hosszú nevet pl. Zohoroszkyné Hotterkruxbauer-Kovács Eufrozina elég körülményes lenne minden alkalommal begépelni. Ezért ilyenkor a felhasználó bejelentkezési neve pl. Euf lesz, felgyorsítva a kezelést, de ennek ellenére a naplózáskor Zohoroszkyné Hotterkruxbauer-Kovács Eufrozina lesz látható.

Az Összes ügyfél az ablakban láthatjuk az összes ügyfelet, táblázatos formátumban.

Minden sor egy-egy ügyfelet jelképez. Minden oszlop egy-egy fontos ügyfél adatmező.

Az ügyfelek adataira:

⦁ keresni és szűrni lehet:
⦁ a beépített keresési és szűrési módszerekkel
⦁ A keresés gombot lenyomva. felugró ablakban
⦁ rendezni lehet növekvő, vagy csökkenő sorrendben, akár többszörösen is
⦁ csoportosítani lehet bármilyen mélységben

A sorokat a Crm program a kiválasztott Státuszok alapján színezi, hogy könnyebben átláthatók legyenek az adatok.

A táblázat alján láthatjuk az ügyfelek számát. Ha leszűrjük az adatokat, akkor ez a szám megváltozik: mindig az aktív adatsorok számát láthatjuk.

A Kijelölt Ügyfél ablakban láthatjuk a kijelölt ügyfelet.

Az ablak két részre van osztva:
⦁ A bal oldali részen a cég adatait láthatjuk
⦁ A jobb oldalon a céghez tartozó kontakt személyeket.

Céges adatok – Fontos adatok

⦁ Név: a cégnevet jelöli (begépelendő)
⦁ Státusz: kiválasztható listából. A lista bővíthető.
⦁ Fő telefonszám (begépelendő)
⦁ Email (begépelendő). A kis gombra kattintáskor meghívja az alapértelmezett levelezőt és megcímzi az emailt.
⦁ Honlap (begépelendő). A kis gombra kattintáskor meghívja az alapértelmezett böngészőt és megnyitja a honlapot.
⦁ Skype (begépelendő). A kis gombra kattintáskor meghívja a Skype programot és tárcsázza a megadott nevet
⦁ Messenger (begépelendő). A kis gombra kattintáskor meghívja a Messenger programot és tárcsázza a megadott nevet
⦁ Facebook (begépelendő). A kis gombra kattintáskor meghívja az alapértelmezett böngészőt és megnyitja a Facebook lapot
⦁ Saját ügyintéző: kiválasztható listából. A lista bővíthető
⦁ Hol hallott rólunk? : kiválasztható listából. A lista bővíthető
⦁ Milyen csoportba tartozik? Dupla kattintással, vagy a nyilakra kattintással több csoport is kiválasztható.

Céges adatok – További adatok

 

Itt láthatjuk a kijelölt ügyfél további adatait:

⦁ Megjegyzés (több soros, begépelendő)
⦁ Leírás (több soros, begépelendő)
⦁ Címek: a cím táblázatban korlátlan címet rögzíthetünk. A zöld nyíllal jelölt kis gomra kattintva el lehet rejteni
⦁ Adószám (begépelendő)
⦁ Email (begépelendő)
⦁ Cégbejegyzési szám (begépelendő)
⦁ Készítve (csak olvasható)
⦁ Módosítva (csak olvasható)

Céges adatok – Saját adatmezőim

Itt jelennek meg a felhasználó által létrehozott adat mezök. Ezek nem csak itt jelennek meg, hanem az Összes ügyfél táblázatban is.

Kontakt személyek – Fontos adatok

⦁ Vezetéknév és keresztnév (begépelendő)
⦁ Fő telefon (begépelendő)
⦁ Email (begépelendő). A kis gombra kattintáskor meghívja az alapértelmezett levelezőt és megcímzi az emailt.
⦁ Skype (begépelendő). A kis gombra kattintáskor meghívja a Skype programot és tárcsázza a megadott nevet
⦁ Messenger (begépelendő). A kis gombra kattintáskor meghívja a Messenger programot és tárcsázza a megadott nevet
⦁ További telefonszámok: korlátlan mennyiségű további telefonszámot lehet felvinni

Kontakt személy – További adatok

 

⦁ Megszólítás: kiválasztható listából. A lista bővíthető.
⦁ Beosztás: kiválasztható listából. A lista bővíthető.
⦁ Keresési nap: kiválasztható listából. A lista bővíthető.
⦁ Keresési időpont: begépelendő
⦁ Születésnap: begépelendő, vagy kiválasztható naptárból
⦁ Fénykép: betölthető adatbázisba jpg formátumban
⦁ Megjegyzés (több soros, begépelendő)
⦁ Készítve (csak olvasható)
⦁ Módosítva (csak olvasható)

Eddig megtörtént események

Ebben az ablakban vihetjük fel (és nézhetjük meg) azokat az eseményeket, melyek már megtörténtek.

Az ablak két részre van osztva:
⦁ A bal oldali részen az eseményeket látjuk táblázatos formátumban
⦁ A jobb oldalon a kijelölt eseményt, névjegykártya üzemmódban.

Fontos: az eseményeket csak rögzíteni lehet, törölni nem!

Eseményből Naptár gomb: Megtörtént eseményből Naptári eseményt konvertálhatunk.

Adat mezők:

⦁ Időbélyeg: ha nem írunk be semmit, a rendszer automatikusan kitölti, de felülbírálható
⦁ Ki készítette? A felhasználó neve (csak olvasható).
⦁ Állomány csatolás eseményhez: Bármilyen állományt hozzá tudunk csatolni az eseményhez, akár többet is.
⦁ Az állományokat a program adatbázisban tárolja.
Nem tartozik az alap modulhoz, ezért külön igényelni kell.
⦁ Médium / Kategória: kiválasztható listából. A lista bővíthető. Milyen médiumon keresztült történt a kommunikálás?
⦁ Esemény? : kiválasztható listából. A lista bővíthető. Mi történt?
⦁ Kezdeményező fél: rádiógomb
⦁ Megjegyzés (több soros, begépelendő)

A Crm programban egyedülálló módon több profi naptárat tartalmaz, hogy könnyebben kezelhessük az adatokat:

1. Teljes naptár (minden naptár eseményt láthatunk)
2. Kiválasztott felhasználó naptára
3. Több kiválasztott felhasználó naptára
4. A kijelölt ügyfél naptára
5. Általam kiosztott feladatok Saját magamnak
6. Általam kiosztott feladatok Más felhasználónak
7. Nekem kiosztott feladatok (Más felhasználótól kapott feladatok)
8. Nekem kiosztott feladatok (Más felhasználótól és saját magamtól kapott feladatok)
9. Összes feladat (én osztottam ki, vagy nekem osztották ki)

A naptár nem csak sima naptárként működik, hanem feladatokat oszthatunk ki vele más munkatársaknak, kijelölve, hogy melyik ügyfelen végezzék el a feladatokat.

A naptárnak több nézőpontja van, melyet az ablak fenti részén levő gombokra kattintva módosíthatunk:

⦁ Napi
⦁ Munka hét
⦁ Teljes hét
⦁ Hónap
⦁ Év
⦁ Folyamatos
⦁ Gantt diagram
⦁ Teendők

Az ablak középén láthatók az események. A jobb felső sarokban levő naptár egyrészt navigálásra szolgál, másrészt rögtön látszik, hogy melyik nap szabad az adott hónapban: a félkövérrel jelzett napokon már van esemény, míg a többi napok szabadok.

A naptárban az elvégzett eseményeket a Crm program áthúzza, így egy pillantással láthatjuk, hogy mely feladatokkal kell törődni és melyekkel nem.

A Nyomtatás gombra kattintva változatos formában ki tudjuk nyomtatni a naptárat.

Naptár Esemény Adat mezök (folyamatosan bővül, igény esetén):

⦁ Téma (begépelendő)
⦁ Hely (begépelendő)
⦁ Címke: kiválasztható listából. A lista bővíthető. Az esemény színét is jelöli.
⦁ Feladat kiosztás fül:
1) Ki végzi el? Kiválasztható. A lista bővíthető
2) Tudomásul vette? Jelölő négyzet.
3) Készítette: A felhasználó neve (csak olvasható)
4) Elvégezve? Jelölő négyzet. Ha ki van pipálva, a naptárban a feladat áthúzottan jelenik meg.
5) Ragadós? Alapértelmezetten be van pipálva. Nincs több elfelejtett feladat. Ha nem végezte el a feladatot ma, a holnapi nap megtalálja ugyanebben az időpontban. És holnapután … egészen addig, míg ki nem pipálja, hogy elvégezve.
6) Elkészítési dátum: naptárból kiválasztható
7) Ügyfél: kiválasztható a Crm program ügyfeleiből
8) Témához hozzáfűz gomb: hozzáfűzi az értéket a Téma mezőhöz

⦁ Projekt fül: A Projekt kezelő program nem tartozik az alap modulhoz, ezért külön igényelni kell.
⦁ Kezdő idő: dátum és idő, kiválasztható. Ekkor kezdődik az esemény.
⦁ Záró idő: dátum és idő, kiválasztható. Ekkor záródik az esemény.
⦁ Teljes napi esemény: Jelölőnégyzet.
⦁ Emlékeztető: Jelölőnégyzet. Felugró emlékeztetőt lehet meghatározni.
⦁ Mutassa az időt: kiválasztható listából. A naptár keret színezésénél van szerepe.
⦁ Feladat / esemény leírás (több soros, begépelendő).

Képek, videók:

CRM Rendszer áttekintés

CRM Rendszer: keresés, szűrés, rendezés és csoportosítás

CRM Rendszer: Feladatkiosztás magamnak és kollégáknak

CRM Rendszer: Naptárak kezelése

 

Olyan Ügyviteli programot szeretne, melyben alig változik valami, vagy pedig olyat, melyet napi szinten jobbítanak, frissítenek??

Kattintson ide, hogy lássa, milyen irdatlan ütemben fejlesztjük az Ügyviteli programunkat! Például 2023 Február: 33 fejlesztés!!

További ajánlott termékek