A Netiroda a windowsos szoftverünkhöz készült webes alkalmazás, amely önmagában is megállja a helyét, mint CRM szoftver.
A netiroda havi ára 1db felhasználót biztosít. Azaz, ha az Önök cégénél pl. hárman szeretnék használni, akkor a fenti összeget háromszor kell kifizetni!
Ahhoz, hogy a Netirodát igénybe tudja venni, ahhoz a következő szükséges:
- Felhős adatbázis a szoftverünkhöz
- Tőlünk bérelt felhős adatbázis
- Saját szerveren lévő, távolról is elérhető adatbázis
Mit tartalmaz a Netiroda:
- Ügyfelek karbantartása
- Ügyfelek felvétele, szerkesztése, törlése
- Kapcsolattartók kezelése
- Címek kezelése
- Megtörtént események kezelése
- Kintlévőségek megtekintése ügyfelenként (Ha van aktív számlázás a windowsos szoftverben)
- Automatizált értesítések
- Események kezelése
- Kolléga eseményeinek naptárban történő megjelenítése
- Elvégzett feladat hozzáadása a naptárhoz
- Feladat kiosztása másik kollégának
- Útiköltségek kezelése
- Amennyiben a kollégának utaznia kell és szeretnénk az útiköltségeket vezetni
- Jogosultságok kezelése
- A webes felülethez külön tartoznak a jogosultságok
- Üzletek kezelése
- Több cég esetén a cégek kezelhetőek
- Irányítópult felhasználónként
- Testreszabható irányítópult, amelyben a következő adatok vehetőek fel kezdőlapra:
- Saját ügyfelek
- Termékek
- Események / napi feladatok
- Pénzügyi adatok (Ha a számlázás aktív)
- Az előző év és az aktuális év összehasonlítása
- Az aktuális év havi szintű bevételei
- Érdeklődő / vásárló arány
- Összesített pénzügyi adatok
- Összes eddigi bevétel
- Átlag bevétel
- Vásárlónkénti átlag bevétel
Amennyiben szeretné megtekinteni, akkor a következő címen érhető el:
Cím:
Belépési adatok:
Felhasználó név: netirodademo
Jelszó: netirodademo
A modul folyamatos fejlesztés alatt áll, így hétről-hétre új funkciók jelennek meg benne.